onsdag 3 mars 2010

MY DOG HAS A SERIOUS PROBLEM.

HAHAH , jag och syster var nyss ute med hundarna så kom det en annan hund och då fick vispen (min hund) väääärsta rycket ! hahah han är inte så bra med andra hundar så han började ju självklart skälla, och den andra hunden såg ju livrädd ut ju för vispen har en tendens att se ut som om han har rabies hähä. ja, och idag va jag i skolan och det var ganska awsome.jag är skitsugen på COLA COLA COOOOLAAAAAAA. ska köpa imorgon, bara för att jag kan, bara för att jag är såååå rik och har en tjuga i min jackficka haha. öhm, ah. ÅH JA JUSTE ! min bok (disco bloodbath) kom i fredags, och den är såå awsome. älskar't! ÅH ÅH ÅH JUSTEE IGEN HAHA XD våra klasströjjor kom idag med, super fierce !
ska gå in och duscha nu, men här har ni en oerhört sexig bild på mig och vispen ! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar