måndag 15 februari 2010

LISTA FFS!!

Heter? - Emma Ferm
Har du en katt? - nej min mamma tål inte katter :<
När fyller du år? - 30 december :<
Jag samlar på? - inget :D
Gröna eller röda äpplen? - tål inte äpplen, men om man MÅSTE välja så RÖDA :D
Ringer du någon när du är arg/ledsen? - ehm.. ingen aning :o
Vilken tid gick du upp idag? - 12 :D
Har du sovit i din egna säng inatt? - ya
Har du sovit ensam inatt? - ja (:
Har du strumpor på dig nu? - japp!
Hur svarar du i telefon? - ah det är emma ? :D
Vad ska du göra ikväll? - kanske va med ella mer, eller kolla på tvvvvvvv
Vad ska du göra imorgon? - VA MED ELLA :D tror jag.
Var vill du bo när du blir stor? - cool, fast det är jag redan :D
Är det okej att gråta? - ehm.. ja ?!
När grät du senast? - ÖÖÖH. inte en blekaste aning ! :o
Vilken årstid tycker du bäst om? - SOMMAR :D
Laddar du ner musik och filmer från internet? - njet :D
Skulle du göra om du vann en miljon? - KÖPA KLÄDER OCH SKOR !!!
Bär du glasögon eller linser? - ohnej :>
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - nej, absolut inte !
Blondin? - nej !
Har du tatuering? - nej men vill ha :<
Vill du gifta dig? - inte JUST NU iaf :O
Vill du ha barn? - inte JUST NU iaf :O
Solar du ofta? - NÖPP !
Är du bra på att laga mat? - HAHAHA NEJ VET INTE ENS HUR MAN KOKAR ÄÄGGS XD
Gillar du att dansa? - OHJA :D
Hur vig är du? - normalt :o
Vilken är din favoritglass? - många :D
Tror du på ett liv efter döden? - japp :D
Har du slagit någon? - HAHAH
Är du morgon eller kvällsmänniska? - KVÄLLSMÄNNISKA !! fast just nu är jag tjött :o
Vilken ögonfärg har du? - BAJSBRUNA! och lite grönt i :<
Är du beroende av något? - mitt utseende :< haha nej men typ godis ? :o
Senaste låten du hörde? - cotton candy- amanda lepore
Brukar du bädda sängen? - hahah , jag kan inte såva annars XD
Har du kysst någon under den senaste veckan? - hm nej :<
Vad var det senaste du sa? - kommer inte ihåg XD
Vem kramade du senast? ella ! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar