fredag 12 februari 2010

CLUB KID.

idag blev det ingen skola för mig, hade en sjuk migrän imorse. men nu har den gått över som tur är ! :) nu framför mig är det helg och sen äntligen sportlov. egentligen så skulle jag och mamma åka till malmö och helsingborg och sånt, men det blev inte av skjuter fram det till påsklovet tror jag och istället ska vi sätta in nya tapeter på mitt rum och sånt :D lika bra det ! på lovet hoppas jag att jag och ella kan va har inte vatt med henne på sjukt länge! :o

tänkte slänga upp dagens låt med.
Club Kid-Name The Pet:


btw, hittade inte videon så det fick bli den här, men ääeh! :D

1 kommentar:

  1. aw, ja! vi måste vara typ hur mycket som helst på lovet! jag saknar dig jättemycket, och hallå, det är alla hjärtans dag idag! ville ju vara med dig :( <3

    SvaraRadera