tisdag 5 januari 2010

UH.

sry för dålig uppdatering men har inte orkat blogga+att det har inte har hänt så mkt.
det som har hänt att det har vatt min födelsedag och den va awsome, fick min älskade mobil som jag in på ett inlägg tidigare i bloggen. självklart va mobilen sönder, det va massa sträck tvärsöver skärmen så det blev att skicka tillbaka den , hoppas jag får tillbaka den snart annars blir jag emo. dagen efter så va det nyår och det va det roligaste på länge vi hade otroligt kul , tack för kvällen tjejer ! ehm och sen så har jag vatt sjuk i magen fast inget allvarligt , bara oerhört mycket gas haha XD mysigt att veta! och jag och ella har blivit förälskade i filmen 'Party monster' det är en film med macauley culkin hoho älskar den. sen har det inte hänt så mycket och jag lovar er att jag ska börja uppdatera mer !
ciao :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar